onsdag 28 januari 2009

besök....

hej!
nu sitter jag här och väntar på att min son ska vakna. han har sovit ganska länge så jag vet att det snart är dags för mat.
kristin har varit här och fikat mellan 9 och tolv. d
et va trevligt !
vi drack te. mycket smaskigt.

Leo har sovit nästan hela tiden medans hon va här. i gengäld va han ju vaken mellan 4 och 9. han börjar bli en riktigt social och pigg kille...
men har en riktigt humör när han vi
ll!

han har så otroligt fina ögon, det har ju felicia med. och det ser ut som Leo kommer att få mina ögon.
kristin tyckte att Leo va mest lik mig. jag vet inte riktigt varför...
jag tycker ju att han är lik sin pappa. men det är ju jag det. jag är väl inte så objektiv på den frågan !


ska lägga mig och vila vart efter tänkte jag.
tror jag behöver det när man har
varit vaken sen fyra i morse. man blir lite galen i huvudet annars !

barnen kommer hem om ca en halv timma. och då är det
dags att sätta fart med maten och allt inför att petri och michelle kommer hem.
jag vet inte om jag ska ta en promenad med vagnen också eller om jag ska spara det tills i morgon när hundarna ska ut !
vi får se !

det är nog bäst att jag passar på och vila en stund nu. jag
kanske skriver mer senare !
om jag hinner med det !


kram på er !my darling !

Inga kommentarer: