torsdag 22 januari 2009

det gick bra !

ja, hörseltestet gick bra.
Leo hörde som han skulle.
och han sov genom nästan hela testet,
vaknade precis innan det va klart och fick snutta
lite på mitt finger och somnade om. så dom kunde mäta
som dom skulle.

testet tog ca fem minuter så det kändes nästan
som det va larvigt att man ska behöva åka
så långt för att genomföra något
som tar så kort tid. men vad gör man inte !


efter hörselkontrollen så åkte vi till babyproffsen för jag skulle
kolla efter lite små grejjer.
så jag köpte en nässug eftersom
Leo är lite snorig och det är ju inte lätt
att snyta bebisar. jag vet inte om jag kommer att
ha mycket nytta av den, men nu har jag i alla fall en.
sen köpte jag även en badtermometer i form av nalle phu.
och ett nagelsax set med två olika saxar och en nagelfil.
perfekta grejjor. och så köpte jag fyra bodysar i tre olika storlekar
för dom kostade 4 för 99 och det tyckte jag va bra pris.
så allt som allt gick det på 209 kr.

nu ska jag gå och sova. men jag skriver mer i morgon och sätter nog ut bilder på mina klipp jag gjorde i dag...

ha en bra natt och sov så gott. !

puss och kram !

Inga kommentarer: