tisdag 20 januari 2009

måndagen skoj med besök !




ja, igår kom min svärfar och svärmor alltså barnens farmor och farfar.
det va jätte skoj.
först på morgonen kom Kim ner och hälsade på så vi drack te och pratade en massa. sen hämtade vi barnen och handlade oc
h sen kom petri hem. och bara ett par minuter efter han kom hem så kom Pekka och Riitta.
det är kul att ses och ännu mer kul för petri att dom kommer och hälsar på. man träffas ju inte så ofta när det är såna avstånd mellan oss.
men vi fikade och dom gosade med Leo. det va väldigt trevligt.

Leo sover ju mestadels på dagarna, men dom tyckte i alla fall att han va jätte söt.
och det tycker ju jag med*ler stolt*

vi tog en massa foton för det är skoj för Leo att ha sen i sitt album på farmor och farfar när han är nyfödd. sen kanske det dröjjer ända till sommaren innan vi ses igen ! man vet ju aldrig !

här ser ni några bilder


farmor och farfar!!!



jag går ner bra i vikt just nu, minskar lite dag för dag...
så nu har jag gått ner 9,7 kg sen Leo föddes. och jag gick totalt upp 15,4 kilo under graviditeten, så snart är jag nere på min lägsta vikt efter operationen också...
det enda som oroar är ju att Leo ska få i sig för lite näring... men han ökar ju fint i vikt än så länge så inget tyder ju på att han skulle få för lite!
testade ett par av mina byxor igår som jag hade innan graviditeten. jag kunde ha dom men dom sitter tight. men om en vecka kanske dom sitter bra!
jag ska börja mäta mig snart igen. midian och stuss och alla såna mått.


nu ska jag inte skriva mer...
men jag kanske hinner skriva igen under dagen...

kram på er alla!!!




Inga kommentarer: