onsdag 21 januari 2009

hörselkontroll !

goder morgon !

här sitter jag och avnjuter en kopp kaffe.
skulle behöva äta något också. men jag orkar inte gå ner och fixa det.
så jag gör det sen. måste försöka bättra det där med maten... fy på mig !

Leo ligger just nu och sover. han är så duktig min lilla kille att han sover själv i sängen. jag lägger ner honom efter amningen och han sover som en stock. så sätter jag på en skiva med vaggvisor så att det inte ska vara helt tyst. det är ju bra om han vänjer sig vid ljud.
han är så söt där han ligger.
tjejerna har gått till skolan, och dom är också otroligt duktiga som går själva utan att klaga... idag ska dom få sluta en timma tidigare eftersom vi ska på hörselkontroll med Leo. och jag hinner inte hem innan dom slutar så det får bli så den här gången !
och dom va inte ledsna för det!

petri försov sig nästan i morse. han åker ju med en arbetskamrat den här veckan och han kommer 10 över sex oxh hämtar petri. och petri kom upp ur sängen 6 i stället för halv sex som han ska gå upp.. men han råkade snooza lite !

jag kanske kan skriva mer senare och berätta om hörselkontrollen.
annars så skriver jag i morgon igen ! för nu måste jag nog duscha !

kram !!


Inga kommentarer: