torsdag 7 maj 2009




hopplöst är det, detta med vågen.
men jag fortsätter att motionera
och snart måste ju vågen vilja röra sig !
idag gick jag med vagnen och Leo
i den.
och vovvarna i 90 minute
r.
det va jätte skönt. men vädret skulle varit bättre !
men man kan ju inte få allt.

så efter promenaden så tränade jag en kvart på wii spelet sen vaknade Leo och det blev fullirulle med allt annat ! så är det ju. jag måste ju anpassa mig till lilleman !
nu sover han sött i sin säng igen ! för natten... så skö
nt att han har rutiner...
väldigt bra rutiner måste jag säga...
vaknar bara en eller två gånger per natt och vill ammas.
men sover toppen bra i övrigt !

jag hoppas i alla fall att vågen har rört sig neråt i morgon !
idag har jag skallebang. vilket inte alls är roligt !
tror det beror på vårat väder !

lågtryck brukar kunna ge grym huvudverk.
jag har druckit ca en liter vatten idag så det beror ju inte på det i alla fall !
hoppas solen kommer tillbaka snart !

i morgon bär det av till stan!
vi ska lämna alla barn hos deras andra föräldrar !

hoppas att dom får en bra helg denna gången !
så ska vi försöka fixa pass till michelle annars kommer hon till tyskland
och det vore ju jätte trist

i övrigt tror jag att jag kommer att fixa med veden i helgen om det inte ska regna... och regnar det så får jag väl fixa med saker inomhus. det är ju inte mycket att göra åt !

titta på min lilla sötnos !
det va allt jag skulle skriva ikväll!
natti natti !

kram !



Inga kommentarer: