fredag 8 maj 2009

många gånger undrar jag när man kan släppa taget och bara njuta !
kan man leva livet och njuta till 100% och få bara vara lycklig ?
jag är sååå otroligt lycklig med min fantastiska familj...
mina underbara barn och min underbara sambo.
och jag har en bra relation till min släkt och folk omkring mig som ställer upp för oss och som tycker om oss.
och vi är friska allihopa !
ändå kan jag inte till 100% bara vara lycklig !!!

mitt största bekymmer är att jag hatar mig själv för att jag äter.
jag hatar att kilona inte tickar neråt.
och jag hatar att jag känne rmig så tjock.
jag känner mig tjockare nu än när jag va som fetast !
och jag vill gå ner till den lägsta vikten jag hade innan jag blev gravid men det verkar vara omöjligt just nu !
om det ändå kunde släppa och börja ticka neråt. suck...
håll tummarna för att det gör det i morgon ! att det visar några hg lättare på vågen.annars blir jag galen !

i morgon kommer det en tjej och en kille och ska titta på diesel.
jag måste ju lämna bort honom. men jag vet inte om jag kommer att klara det !
han är en underbar vovve. men jag orkar inte med båda.

nu sover mitt lilla charmtroll Leo i sin säng...
han va så trött ikväll. jag tror det beror på vädret !
nu regnar det som tusan här.
och i morgon ska det bli sol enligt nyheterna. men man vet ju aldrig !
man kan ju hoppas på sol. för jag måste gå lång promenad i morgon också !
jag har lyckats göra det varje dag denna veckan utom i tisdags då jag hade migrän
det känns ju bra !
så det gäller att hålla igång det när man väl kommit igång !
och så försöka träna på wii och allt annat man kan göra för att åtminstånde inte gå upp i cm. om kilona går upp kan det ju bero på att man bygger muskler och sen vänder det och man går ner.
just nu känns det bara så tröstlöst !
petri och jag tog en lagom ca 30 minuters promenad med Leo och vovvarna i kväll. jag hade Leo i bärselen så då får man ju lite att bära under promenaden. ca 7 kilo extra ! så det måste ju betyda något det också !

nu är jag trött. lika bra att försöka sova som man kan komma igång och träna direkt på morgonen!
hoppas att det blir vackert väder i morgon och hoppas att vågen tickat neråt lite !

ska förska få lite gjort här hemma i morgon också !

men nu är det sov dags !

natti natti !

puss och kram på er !

Inga kommentarer: