lördag 12 april 2014

4 veckor sen!

4 veckor har gått. igår! och det har gått så fort....
jag känner att jag mår bättre och bättre, orkar mer
och klarar mer.
jag känner att svullnaden gått ner en hel del.
och trots det känner jag mig ibland tjockare än innan!
det är ganska konstigt att hjärnan är så dum!

men jag mår väldans bra.
va på jobbet och hälsade på igår.
och kände att jag saknar de.
det ska bli skönt att börja igen på torsdag !

va på tjejträff igår och passade då på att prova en massa klänningar.
för jag skulle så gärna vilja lära mig ha klänning igen.
nu när jag kan det utan att se ut som en stor elefant!

lördag idag fast det känns som söndag . barnen är trötta efter en två timmars promenad i skogen !
snart dags att natta dom !
 mitt huvud säger att det är dags att slappa i soffan !
migrän är inget skoj !

i morgon blir det hårda bud med diet igen eftersom jag fuskade igår och har även små fuskat lite idag !
fy på mig !

//Elin// 

Inga kommentarer: