onsdag 9 april 2014

värme

står och väntar på att det ska bli lite mer temp ute.
just nu är det knappa 4 grader.
det har regnat i två dagar och Kayleigh har varit krasslig så
nu nu ska vi ut och gå. jag tänkte lasta in vagn och Leos
cykel i bilen och åka bort till banvallen och ta en 5km runda minst. det är dags att komma igång ordentligt och det det är en bra dag att lapa solstrålar och piggna till.
idag är det en vecka kvar tills jag börjar jobba.
min sista vecka av sjukskrivningen som man i mitt fall även kan se som min enda semester nästan !
jag har ju en vecka i sommar också.

idag ska jag förmodligen ta en tripp in till sörping.
lämna lite saker till felicia.
och i morgon blir det att träffa brudarna.
då blir det lite tjejkväll.
jag ska testa klänningar.
jag vill så gärna hitta en klänning som jag jag kan ha på konfirmationen och skolavslutningar och så.
och just nu hittar jag inget som jag anser funkar till min figur.
jag hatar mina ben....
önskar jag hade fötts med lite snyggare ben.
men jag ska kämpa så att dom ser så bra ut som det går!
 jag hittade en lotion igår som också ska hjälpa till att slanka av dom.
läste även en massa på nätet om lymfsystemet och feta ben.
så kanske kan jag göra lite åt det genom att massera benen.
det kunde tydligen göra 3-4 cm effekt på kort tid.
och det är ju ganska mycket.
men promenader är väl det som är det absolut bästa.

idag ska jag lapa i mig solen !

//Elin//




Inga kommentarer: