söndag 6 april 2014

nystart

idag blir det en ny start.
dieten ska rättas till . nu får det va slut med slarv.
så... denna vecka blir en slags utrensande vecka.
mycket flytande föda kommer de att bli.
mycket fokus på att ta bort kolhydrater som är min största fiende.

jag har räknat ut att jag vill gå ner ca 13 kg men att jag helst ska gå ner ca 20 kg.
så jag tänkte sätta som mål 8 kilo ner och då får jag min första belöning. det blir att
göra nagelförlängning. tror jag.
så idag startar jag inget bra, migrän. men jag ska inte låta det förstöra utan det blir att kämpa ändå.

jag startar dagen med en liter vatten och kaffe.
min vitaminer och andra kosttillskott.
sen vid elva tolv tiden efter min promenad ska jag få en latte shake
en nyttig sådan.
så vid lunch tid har jag någe att se fram i mot.
känns lite avlägset just nu. men jag ska klara det.

om inte vädret blir bättre innan det är dags att dra till dagis så får det bli gå bandet i en timma.
jag tänkte mig en timma nu och en timma ikväll.

idag på morgonen när jag tog av mig gördeln såg magen jätte fin ut, inte så mycket svullnad. och det känns ju kul att man ser att det går åt rätt håll.
3,5 veckor idag och dagarna går.
nu är det bara kilna som ska ticka ner sen kan jag kanske börja njuta av nya kroppen.
det blir ett kämp.
men allt i livet är väl ett kämp.

så nu kör vi....

//Elin//

Inga kommentarer: