lördag 12 april 2014

påsklov

idag är det söndag och andra dagen i rad som jag har migrän.
fast nu tror jag tabletterna gjorde nytta som jag tog nu på morgonen!
känns så. plus kaffet.
snart dags att stoppa i sig lite frukost så att magen blir glad också.

igår va en bra dag till större delen av dagen även om jag hade skallebank hela dagen.
det va ju mindre kul, men men.
idag ska barnen och jag möta upp med min vän helena som har tre grabbar. där den äldsta är lika gammal som Leo typ. 4 månader äldre bara. och tvilling grabbarna är tio månader yngre än Leo så det passar bra för Nikita.
Kayleigh är lycklig att hon får vara med.
så vi får se om det blir lekparken och kanske lite lunch tillsammans.
eller vad det blir.
men det ska bli kul att ses för nu va det ett tag sen.
barnen träffas ju på dagis, men vi mammor får sällan ihop de.

idag kommer nog min Felicia hem också. och förhoppningsvis stannar hon ett par dagar.
saknar min stora tös.

jag hoppas det blir en promenad idag också
jag måste verkligen hålla igång nu när jag kommit igång.
för på torsdag börjar jag ju jobba igen och då blir det ju mindre tid till allt annat igen.
tur att jag har gå bandet.
om en vecka får jag ju börja med lättare träning. så det blir att kolla upp lite på gymmet,
kanske får bli lite zumba inte denna vecka men veckan därpå.
jag får ju inte träna magen. så jag får väl försöka välja pass där magen inte är allt för involverad.

idag återgår jag hårt till min diet.


//Elin//

Inga kommentarer: