tisdag 19 februari 2008

dagen som varit !

denna dagen, ja va finns det att säga, äckligt trött har jag varit... och är, så nu ska jag krypa ner i sängen. jag har varit på friskis och kört en timma. inget hårdpass, men eftersom jag va trött så kändes det ganska jobbigt i alla fall...... nu sitter jag här vid datan lite halv deppig, men det beror nog främst på att jag är trött, och att jag haft en lite diskution med petri, vi va inte osams men det är jobbigt att ha delade meningar om en sak.... man blir så trött av det och ledsen när man känner att man får dåligt samvete..... och det får jag ju jämnt..... jävla skit det där samvetet.......

friskis är i alla fall skönt att få åka iväg till. blir lite egen tid och man får kämpa med kroppen.

i morgon är jag inte längre 27 årig. då är jag 28 år och förhoppningsvis ett par hg lättare.... jag ville ju nå mitt mål, men det verkar som om jag står stilla just nu ! suck... hoppas att det ruullar i gång snart igen, jag tycker jag sköter mig enormt bra.... men man kan säkert sköta sig bättre... eller så är det något annat i kroppen som gör att det inte funkar. eller så behöver kroppen vila ! det kan ju va så också !

som sagt va i morgon , min födelsedag, och jag ser inte ens fram i mot det... det är som vilken annan dag som helst. men det kanske blir bra i alla fall...

mamma och syrran med barn kommer hit i morgon i alla fall och vill fira mig.... så vi får väl se hur det blir, jag orkar inte göra något direkt extra för det....
jag vet att petri kommer att glömma min födelsedag, och jag har aldrig kräft att han ska minnas den, men det känns i hjärtat lite att han kommer att göra det, för jag tror att i år skulle de va kul om han hade köpt något med lite tanke bakom för att fira min viktnedgång och min födelsedag. men jag vet att han har glömt, eller anser att han ej hinner. trist men dagens sanning.....

nej, nu ska jag inte skriva mer, känner mig för depp för de... men jag skriver mer i morgon och hoppas att mitt trista humör är på topp då....

kram och på återseende!

sov gott !!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej vännen!!
Åh vad ledsen jag blir för din skull, hoppas han kommer ihåg din födelsedag även om man är vuxen så är det ju en dag man vill ha en liten extra uppskattning på, jag firar inte heller så där på mina dagar.
Men du GRATTIS GRATTIS, HIPP HIPP HURRA FÖR ELIN IDAG!!!!
Hoppas du är lite lyckligare idag när du vaknar upp och att vågen visar -7hg idag =)

Kraam i massor på dig vännen, ring om du vill prata av dig.