måndag 18 februari 2008

storlek 46

hej igen !

idag har vi varit hos Malin på lite kalas och det va mycket trevligt ! tack malin !
sen efter det har vi tagit det ganska lugnt, ätit mat och jag har fixat lite i hemmet.... nu är klockan 18:00 och mina barn sitter och tittar på bollis och petri vilar.

jag fick paket på posten idag, köpte ett par byxor från tradera eftersom alla mina brallor börjar bli en aning stora, de ser inte klokt ut. så jag la ett bud och vann dom för 29 kr. det va billigt... storlek 46 köpte jag, tänkte att jag måste ju testa. och så tänkte jag kan jag inte ha dom nu så kommer jag ju i dom senare ! *ler* men jag kan ha dom nu, jag blev faktiskt förvånad.....
men det känns så himla kul. från stl 52 till stl 46 på fem månader, känns helt ok! går det i den takten så kan jag snart ha 36 *ler* den dagen ska de bli skönt att kunna gå i affärer och slippa titta på tjockis avdelningen ! så nu sitter jag här i mina nya byxor som sitter perfekt , dom sitter inte ens åt, helt underbart.... ikväll tror jag inte att jag ska träna, jag vet inte om jag orkar det. känner mig lite seg i kroppen, men jag får se... ska fundera ett tag till.....


jag kanske skriver här igen sen under kvällen, man vet aldrig hur många inlägg man hinner med per dag ! fniss!

kram och på återseende !

Inga kommentarer: