fredag 22 februari 2008

skönt !!!

nu så , nu har jag gått ner 40 kg och lite till, idag visade vågen att jag gått ner 40,5 kg. så underbart skönt ! så nu får man väl sätta upp ett nytt mål, jag vet bara inte vad, känns som om man har nått de största målen, under 100 och 40 kilo viktminskning på 5 månader. så vad ska jag sätta nästa mål. 50 kilo innan petris födelsedag? eller 60 kilo innan midsommmar. kanske är lite väl stort mål... kanske kan jag satsa på tjugo kilo till ner innan midsommar.och under 90 kilo innan petris födelsedag första april.

jag vet inte! i vilket fall är det himla skönt att ha nått sina mål ganska sånär i tid. jag är sååå himla nöjd, och glad... denna operation har verkligen fungerat på mig.....

jag kan ju satsa på att ha gått ner 44 kilo innan jag ska till läkaren den 4 mars. det kanske funkar.... kan ju va ett smidigt mål...

nu ska jag laga mat, idag blir det tacos eftersom petri önskade sig det. jag kan inte äta så mycket tacos. får så ont i magen av det. men salladen går bra och köttfärsen fast jag får ta utan krydda. så man får väl hålla till godo med det ! gott är det ju med sallad. och man knner sig ju inte lika hemskt mätt efter det ! så det är väl bara sätta i gång och hacka grönsaker och steka köttfärs, petri är väl hemma om en halv timma ! skönt att det är fredag. så jag får ha min sambo hemma ett par dagar !

friskis igår gick bra. det va skönt, fast min kropp va trött och ville inte riktigt lika mycket som jag !

jag skriver mer senare !

puss och kram och på återseende !

Inga kommentarer: