lördag 23 februari 2008

lördag !

go morron !
sitter här med mitt morgon kaffe och njuter av lugnet ! för idag är det en lugn morgon. eller ja än så länge i alla fall !
jag vaknade klockan åtta för då vaknade barnen så både petri och jag gick upp då. skönt att komma upp skapligt ! och det brukar ju inte höra till vanligheten när det gäller petri och hälger....
idag ska vi åka till stan och kolla lite på loppisar och lite annat, bara slappa och ta det lugnt, ingen stress.
men skönt att komma hemmifrån lite.. jag ska se om jag kan kolla på hm eftersom jag har present kort där.. men vi får se. kanske inte orkar åka till innerstan. vi får se....

nu har det blivit fart på vågen igen. så nu väger jag 96,7 vilket innebär 41 kg. känns så himla skönt att den tickar neråt... blev så orolig den veckan jag stod stilla. hoppas att jag kan gå ner 44 kg innan den 4 mars. då jag ska på återbesöket... håller tummarna...

ikväll kanske jag ska till kristin och ta en fika med henne, får se om jag orkar det. är ju så himla kvälls trött nu för tiden ! men jag behöver umgås också så det kan va helt ok att åka dit !

hoppas att ni får en bra dag, det har jag tänkt att få!

jag skriver senare !

puss och kram och på återseende !

Inga kommentarer: