onsdag 20 februari 2008

min födelsedag !

idag har det varit min födelsedag ! en helt ok dag tycker jag !
det börjadeinte så bra visserligen,vaknade med migrän och kände för att sova vidare ! men det gick ju inte... så upp och hoppa och fixa och dona..... jag tog mina migrän tabletter och åt frukost och tänkte att hjärnan skulle sluta värka förr eller senare ! och det gjorde den !
jag damsugade och sprang ut med vovvarna, äldade och fixade i ordning och sen hoppade jag i duschen, barnen fixade till sig under tiden... duktiga på att klara sig själva! sen hann jag bara sminka mig så kom mamma o
ch syrran och hennes barn. så då gjorde jag tårtan och dukade fram. öppnade paket... jag fick en jätte fin bukett med blommor av mamma och ett present kort på fotvård, helt underbart det behöver mina fötter... av syrran med familj fick jag en fin ljusstake till värme ljus och ett presentkort på HM på tre hundra kronor precis vad jag önskat mig, helt perfekt... och av mammas kompis janne fick jag enbambu blomma och en marshall. också fint.

så vi åt tårta och lunch och hade en helt ok dag, sen åkte syrran och mamma och ronja syrrans dotter stannade för att sova över. sen kom min kompis kristin och hennes son noah och fikade och åt middag. och så kom petri hem och av honom fick jag en jätte stooor bukett rosor som va super fina !

dagen har varit lagom. mina kompisar tette och eva har ringt och grattat mig och felicias pappa skrev grattis mess. och min kompis Malin skrev grattis på msn....och tina skrev grattis här, min styvdotter kim skrev mess också ! tack för alla grattis hälsningar! ni är underbara mina vänner....

nu är jag 28 år och 39,7 kg smalare än min 27 års dag. det känns underbart.... jag hoppas att mitt 28 år i livet ska bli bättre än dom 27 första inte för att dom har varit dåliga utan för att jag vill leva lycklig och få vara frisk och må bra tillsammans med alla mina nära och kära ! (nu låter jag som en tant) fniss !

i morgon är det dags för friskis igen ! skönt ! och då ska barnen få gå på friskis barn gympa på förmiddagen och jag på kvällen ! jag skriver mer i morgo
n och önskar er en god natt !

puss och kram och på återseende !

(kolla min b
ukett)

Inga kommentarer: