måndag 18 februari 2008

ny vecka !!!

nu har en ny vecka börjat, barnen är lediga, ganska skönt att slippa hoppa upp tidigt på morgonen. idag tog vi allihopa sov morgon till halv nio, dö skönt.....
igår va jag på friskis och svettis med malin och syrran, och det va ett hård pass kan jag lova, riktigt tufft, men så kul och så skönt för kroppen.... hoppas han kommer dit igen som instruktör....

idag ska barnen och jag åka och hälsa på malin, och leka lite med dom. annars så ska vi nog inte göra så mycket, jag ska traska ut med vovvarna nu och sen ska jag duscha. så dagen kommer att se ut ungefär som vanligt. ganska lugnt......

jag får se om jag tränar lite ikväll. men nu på morgonen ska jag inte det, eftersom vi ska vara hos MAlin klockan tolv, känns inte riktigt som jag hinner med det också.... men en prommenad blir det allt.....


jag skriver mer senare ! och berättar hur min dag varit!

puss och kram och på återseende !

Inga kommentarer: