söndag 17 februari 2008

träningsdags !

idag är det dags för friskis och svettis igen ! ska bli skönt. förutom att jag har migrän, men jag har precis tagit en tablett så jag hoppas att det ska släppa innan fem!
och det gör det nog, oavsett så ska jag träna, tror det blir bättre då.... Malin ska med, tror även att hon tar med sig sin dotter, jag tar med mig felicia och syrran ska med med sin dotter, så våra barn får sitta å¨läktaren och titta på ! blir kul för dom ! ellen ville inte följa med denna gången så hon åker direkt hem till pappa i stället....

idag har jag städat här hemma tvättat och damsugit och torkat golv och grejjer. så nu är det fint. vikt fyra maskiner tvätt. det va mindre skoj,.men man måste ju !

jag hoppas att det blir kul på friskis ikväll, det kommer en gäst tränare som heter benke, han ska köra med oss idag, han ska tydligen vara jätte bra ! så vi får väl se !

jag skriver mer senare !

puss och kram och på återseend e!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vill du vika min tvätt oxå =)
Hoppas migränen släppte sen.
Kraam