söndag 9 mars 2008

pust, det va benke !

så där nu är jag ny duschad och sitter och käkar en macka, friskis gick bra ikväll, fast med en fasa i kroppen när jag såg att det va benke som va instruktör, han kör ju så hårt.
men det va jätte skoj och det va kul och det va svettigt ! men kanon skönt i kroppen !
nu är jag lite seg känner jag !
barnen hittade en annan tjej att leka med på läktaren så dom hade inget i mot att vara med ! dom roade sig ordentligt !

i morgon ska jag hjälpa min kompis kristin att flytta, så då får jag motion där med ! ska städa lite på dagen här innan. kristin ska få en byrå av mig så att jag måste tömma den. så då får jag en anledning att städa datarummet. allt har en mening !

jag hoppas att jag tappar kilona fort nu, jag vill verkligen ner massor till. men så satt jag och tänkte tidigare idag, vad ska jag fokusera på när jag gått ner allt jag ska ner, blir det att fokusera på att bygga muskler och hålla sig i trim eller blir det att man lägger ner då och slappnar av. jag vill ju inte bli av med träningen. den är så rolig, och nyttig. jag vill inte tycka att den är meningslös bara för att man gått ner allt man ska ! sen är ju frågan om man kan gå ner allt man ska på grund av överflödig hud. men i alla fall. jag vill ner till 65 kilo i alla fall innan min årsdag. den 19 september. jag hoppas att det går. jag har 28 kilo kvar. och med tanke på att jag tagit bort 44,2 kilo på 5,5 månader så borde de ju inte va så svårt. men visst finns oron där. det vore ju märkligt annars !
jag får väl hitta en sport, något som man blir trimmad att fortsätta med trots att vikten är i ordning.
det löser sig säkert !

nu ska jag sätta mig en stund vid teven och slappa. sen ska jag sova !
men jag skriver i morgon igen !

puss och kram och natti natti !

1 kommentar:

Malin sa...

åh vad kul i rulan att det var Benke som var instruktör igår!!! Hoppas han kommer nån mer gång när jag inte jobbar!!! Jag vill jätte gärna gå ut oc h gå är ledig på fredag och torsdag jobbar jag ju kväll så båda de dagarna vill jag jätte gärna följa med dig och voffsingarna! Men imorgon blir det väl friskis? Du kan väl höra av dig sen när du har flyttat klart och så.
Kram malin