söndag 9 mars 2008

lördagen gick fort ! nu är det söndag !

lördagen försvann med en hiskerlig fart, michelle fyllde 15 så vi var och bowla med henne och tre av hennes kompisar och små damerna. det va skoj !
petri och jag bowlade också två serier, så jag vann den ena och den andra vann petri. sm tjejjerna va kanon duktiga faktiskt, såg ut som dom hade gjort det där förut.
alla va nöjda och glada och efteråt åkte vi och köpte familje pizza så då åt vi och sen fick barnen och ungdomarna se på film.
sen kom kvällen och jag va dö trött låg i soffan och prata i telefon och såg på film, det va skönt, bara slappa.... den dagen försvann med fart !

nu är det söndag och min nya vikt för dagen är 93,5 kg. det går neråt sakta men säkert. så jag hoppas va nere på 92 i morgon. nu vill jag ner till 85 kg så fort som möjligt. mitt mål är att jag ska fika med lite gamla kompisar då, dom som ej vet att jag gått ner i vikt. det blir skoj att chockera dom. tex janne, perpe, linda. dom vet inte om min operation, så det ska bli skoj ! så innan jag möter dom ska jag väga 85. tycker det kan gå lite fort nu så att jag kan träffa dom ! skulle va skoj !
idag är det dags för friskis och det blir syrran och jag idag. hennes dotter ska följa med och titta på så då tar jag med mig mina små damer så får dom också titta på. kan va skoj för dom !
nu ska vi äta lite tacos, för min del blir det ju mest grönsaker. men dom andra tycker om att äta allt ihop !
jag är lite små seg idag. men jag har lovat mig själv att jag ska gå på alla träningspass om jag har någon att gå med och så länge jag är frisk och dteär jag ju så det är bara att gå !
ska ändå bli skönt... svettas lite och känna att man gjort någe vettigt efter helgen ! har blivit ganska mycket slöande i helgen!

jag kan skriva mer i kväll, för nu är det mat dags och sen tänkte jag hinna med att ta det lugnt en kvart innan jag ska åka och träna i alla fall. känner att jag behöver slappa lite till !

ha de gott !

på återseende !

puss från mig !

Inga kommentarer: