tisdag 11 mars 2008

storlek 44 !!!!!!!!!

blev bara tvungen att skriva ett till inlägg ikväll.
fick med ett par byxor av min syster hem, hon rensar ur sin gardrob just nu, och hon har ju fått mina kläder förr när jag växt ur dom. men nu får jag tillbaka dom! och dessa svarta byxor va storlek 44. tyckte dom såg himla små ut. men jag kom i dom ! jipppppiiiiii! jag kan ha storlek 44. vilken känsla ! måste säga att det kändes helt otroligt ofatbart! men sant, petri fick gensat ta fram kameranm, så nu är detta ögonblick dokumenterat. och här får ni se bilden !

jag blev så glad !








här är jag då. byxorna är storlek 44 och tröjjan är också en av mina gamla. som jag köpte en gång men aldrig kände att jag passade i den ! men nu kanske jag kan använda den .

känns i alla fall som jag börjar tro på det själv också att jag blivit lite mindre! en helt unik och underbar känsla !


4 kommentarer:

Malin sa...

Underbart tjejen!!! Du är så fantastiskt duktig och super go person!
Kram

Anonym sa...

Underbart vännen, grattis.
Hoppas ni mår bra!!

Kramiz

Anonym sa...

Hej på dig. Hur jäkla duktig är du.
Fasen vad du är duktig vi syns på lördag. kram kram

Anonym sa...

Det ar jag som skrev Hanna. kram.