tisdag 11 mars 2008

tisdag kväll med friskis

så va denna kvällen över, det gick bra att träna och det va skönt, trots att jag har ont i nacken, tyvär vet jag inte vad det beror på.kanske måste bygga upp lite muskler där med.
våran instruktör va maria tror jag hon heter. och på torsdag skulle de va någon annan., minns ej. tisdag nästa vecka blir det i alla fall anna och skärtorsdagen blir det den nya instruktren !ska bli kul att se vem hon är och va hon ska göra!

den här maria som va ikväll har väldigt bra musik och ett väldigt bra uppbyggt pass. känns skönt !

nu ska jag ta lite youghurt (stavas det så ? ) och sen ska jag nog sova, jag har fått ihop mina 10000 steg idag så jag kan vara nöjd.

men jag vill få bort denna hemska nackvärk ! något förslag från någon ?

natti natti på er allihopa!

puss !

Inga kommentarer: