tisdag 11 mars 2008

tisdag ! friskis igen !

halloj !
nu är det tisdag igen ! så det blir friskis ikväll, jag vet inte vem som kommer va instruktör så det blir lite av en överaskning.
jag hoppas att det är benke igen skulle va skoj !
men förmodligen är det väl annan för nu va det ett par gånger sen hon va sist !
jag är faktiskt sugen på att träna idag. känner att jag är laddad. tyvär så ringde malin för en stund sen, hon håller på och bli sjuk så hon kunde inte ikväll, det är trist. men kanske på söndag. det blir kul ! syrran ska i alla fall med för nu är hon frisk ! skönt det! mamma är ju fortfarande sjuk så hon ska helle rinte med !
men syrran och jag ska köra !

i morgon blir allt som vanligt igen, barnen har ju haft studiedag igår och idag så i morogn är det skoldags igen. skönt för dom, känns som dom blir lite rastlösa av att va hemma.
skönt för mig med då kommer man upp tidigare på morgonen och hinner förhoppningsvis med lite medans dom är i skolan !

idag har jag städat toaletten på nedervåning, skönt att det är fint där, tänkte jag skulle ta toa dusch på övervåningen i morgon ! man får väl ta en liten bit i taget ! skulle vilja total renovera vårt hus, men det har vi icke råd med ! suck !

nu ska jag fixa lite käk till familjen sen bär det av till friskis, men jag kanske hinner skriva ett till inägg ikväll !

puss och adjö!

Inga kommentarer: