fredag 7 mars 2008

lugn fredag !

hej !
nu är det fredag kväll, och som vanligt så måste jag ju skriva hur dagen har varit ! så skönt att sätta sig vid datan och skriva av sig lite !

idag har jag inte gjort så jätte mycket, eller ja de beror ju på hur man ser det. vaknade klockan sju med jätte migrän, suck så himla trist. och så insåg jag att huvudverkstabletterna va slut och kaffet likaså. och affären öppnar nio, så det var bara at vänta och så skulle jag va i skolan med små tjejerna kl kvart i tio för dom hade uppvisning med instrument.
jag fick gå där med min huvudverk och elda och duscha och fixa i ordning mig och sen ta ut vovvarna på en snabb tur, sen va det dags att åka till skolan ! så det blev att handla efter skolan! suck. men jag överlevde ju de med ! och kaffet smaka desto godare eftersom jag va sååååå sugen när jag väl fick de !
och när tabletterna hade gjort nytta så städa jag lite i huset, sen kom hela familjen hem inom en timma! så förmiddagen gick snabbt !
klockan två bestämde jag mig för att åka till stan och träffa tette eftersom hon ska åka hem i morgon , jag ville inte missa att träffa henne, de bli ju inte så ofta längre!
jag åkte i alla fall in till stan och vi gick en prommenad i folkparken med hennes lilla bebis teodor. han är sååå söt, vilken goding ! prata en massa skit, och hade trevligt ! hon blev chockad över att hela jag va borta som hon sa ! men jag har ju 28 kilo kvar att ta bort så nog finns det lite till att bli av med !

nu ska jag äta min kvällis och se lite på tv sen ska jag nog så småningom hoppa i säng, i morgon blir det ju bowling ! michelle ska ha sitt kalas på bowlingen i söderköping! och små damerna ska också få bowla. blir kul !

natti natti och på återseende !

kram Elin !

1 kommentar:

Malin sa...

Hej!
Hoppas att ni har haft en kulirulans helg med kalas och allt! SJälvär jag slutkörd efter att ha jobbat och ångesten är nära för att åka till jobbet om ett par timmar igen....börjar 13:( vill mkt hellre träna ju!!!
Kram