onsdag 5 mars 2008

det känns i kroppen !

oj oj ! två dagar utan träning. fy det känns i kroppen, nu är det dags, jag måste få träna. och jag ska ju på friskis i morogn om inte alla andra stannar hemma. jag vill ju fortfarande inte gå ensam dit ! fy. det är så hila jobbigt att man känner isg rastlös i kroppen och irreterad på sig själv när man inte kommer i väg ! jag ska försöka ta mig en långprommenad med vovvarna i morgon. och hoppas att det är fint väder så man kan njuta av det samtidigt !
just nu sitter jag trött och dan här vid datan ! fy, jag ska gå och sova tror jag ! behöver nog få ett par timmars sömn.....
petri och jag har sett på film ikväll. en al pacino film, ganska bra ! i övrigt så har dagen varit bra, lugn och bra på alla sätt !
jag skulle ha tagit en fika med tette i morgon men det verkar inte som om det blir av. det är synd. det hade varit kul, men ibland sker det konstiga saker i livet som gjör att saker och ting inte sker. synd det ! så jag får ta en långis och så får jag städa lite här hemma i stället.

ska försöka sätta ut lite annonser på tradera också, det har ju blivit lite av en hobby och en drog för mig, känns kul när det rullar in pengar stadigt på kontot.
och för små kläder för barnen och för stora kläder för mig är ju inte mcyket att ha. så det är bättre att någon annan som har nytta för dom får ta dom ! visserligen köpa dom men billigt.. men det blir ju lite klirr på mitt konto i alla fall !

nej nu ska jag krypa ner och gosa med min kudde !

jag skriver här mer i morgon !

natti natti !

kram !

Inga kommentarer: