söndag 2 mars 2008

måndag morgon ! segt värre !

god morgon !
sitter här vid datan och lyssnar på gammal 80-tals musik och äter frukost. en grov macka med ost och tomat och en kopp kaffe... mumsigt... känner mig lite seg och trött. men jag kommer nog igång så småning om! jag tänkte jag skulle rensa ur ellen och felicias garderob idag. dom har för mycket och en massa för smått så det är dags. sen kan jag lägga ut en massa på tradera, pengar behöver man ju alltid !
i övrigt idag ska jag till arbetsförmedlingen. på något som dom så fint kallar basinformation kl 14. känner mig ju inte så där jätte manad,men annars åker man ju ur a-kassan. så det är väl bara genomlida en timma med dom ! i övrigt så ser väl dagen ut som alla andra vardagar.
ska väl gå med vovvarna här så småningom. men jag känner inte för dte idag, tycker det är kallt och äckligt ! men dom känner nog för det.
igår va jag på friskis och svettis, det va Malin och min mammma som hängde med. det va jätte kul. skönt att få hoppa och springa och känna att man gjorde av med lördagens slapphet. men man måste ju vila ibland också..

jag kan skriva mer senare ! när jag känner mig piggare och vet vad dagen har att erbjuda.

kram och ha en bra dag !


Inga kommentarer: