lördag 1 mars 2008

helt ok lördag !

så nu är lördagen 1 mars snart över. jag är trött . vi har haft besök här ikväll av petris äldsta dotter kim med pojkvän. det va trevligt. har saknat dom, det va ett tag sen dom va hemma och hälsa på. och vi har pratat en massa. vi försökte planera en resa till finland under sommaren. vi får se hur det blir. men det skulle va himla kul om det blev av.
nu ska jag snart gå och lägga mig. och sov, ska bli riktigt skönt. ville bara skriva ett litet inlägg här först.

idag har jag varken tränat eller gått prommenad. men det känns skönt att kunna unna sig lite vila. i morgon är det ju dags för frisk
is igen! det blir skönt, jag hoppas att det är tjejen som höll i de sist som ska va denna söndag också. hon är så bra.

jag skrev ju tidigare inlägg att jag skulle lägga in en bild till på mig och mitt hår. jag har väl lyckats någorlunda bättre med denna bilden. får se vad ni säger !
tycker det är roligt att samtidigt jämnföra lite. så jag lägger in en före operations bild också och se vad ni tycker !


sov så gott för det ska jag !

puss och kram och på återseende !



före bild tagen strax efter operation,ca en månad.
ca 21/10-07.








efter bild tagen den 29/2 -08

1 kommentar:

Anonym sa...

Shit vilken skillnad, jättefint blev det men ovanligt att se dig i kort hår, måste nog ta tid att vänja sig för dig oxå kan jag tänka mig. Vad härligt att du nästan gått ner 44 kg nu, det var det du vill innan du skulle träffa din läkare igen va?
Hoppas ni mår bra =)
Kraam