onsdag 27 februari 2008

förändringar i all ära !

hej på er....
nu är Elin korthårig, jag tröttnade på att jag tappar så mycket så jag ringde frisören och kolla om dom hade tid idag. klippte en frisyr med mer volym. känns skönt, nu kan jag göra lite mer med håret.... och det känns friskt.
infall som man får ibland, det blev helt ok ! kunde tänka mig ännu kortare. men detta duger...
skoj med förändringar !

i morse va jag ute och gick med vovvarna en halv timma och sen städade jag lite i trädgården, sen kom regnet så jag eldade och hämtade barn och bakade pannkakor. och sen blev det frisören. nu har vi ätit och allt så nu ska petri och jag snart åka med vovvarna så dom får kissa lite också. ikväll har vi lovat barnen att ligga hos dom när de ska sova. dom brukar tycka de e mysigt ibland. och det är de ju. slappna av och kramas en stund. behöver väl alla ibland!

jag skriver nog senare igen.... men så länge får ni ha de så bra !

puss och kram !


1 kommentar:

Anonym sa...

Spännande med ny frilla, så du får ju lägga in en bild på dig själv nu med kort hår för jag vill ju se =)
Hoppas ni mår bra , det gör inte jag har fått ont i halsen och sån skit lagom till man ska börja jobba.
Kraam på dig