söndag 24 februari 2008

mitt i natten !!

hej mitt i natten ! sitter här trött som sjutton, ska ta och krypa i säng strax... ska ta ett bloss och sen sova....

känner mig förkyld, jag hoppas att det bara känns så, jag vill inte bli sjuk just nu ! helst inte alls...
va i alla fall på friskis ikväll, det va kul och skönt, men jag kände mig trött i kroppen under hela passet. så det är säkert någe på gång !

jag ville bara skriva ett kort inlägg ikväll... så skriver jag mer i morgon !

god natt , puss och på återseende !

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!!
Kul att vågen bestämt sig för att röra på sig nu, grattis till det =)'Hoppas du inte blir sjuk det är ju förjäkligt att ligga genomförkyld usch.
Nähä nu ska jag ringa F-kassan sak dit på möte idag men kommer inte ihåg tiden mm jag vet senil det är jag det haha =)

kram vännen