tisdag 26 februari 2008

så där ja !

hej !
sitter nu här nyss hemkommen från friskis och ssvettis. det va hårdpass idag, så himla kul pass den instruktören kör, jätte skoj. och skönt för kroppen. idag har jag fått ihop nästan 12000 steg på stegräknaren. känns bra, då vet jag i alla fall att jag motionerat ordentligt idag. skönt att gå morgon prommenad långis idag också.
tack Malin för trevligt sällskap!

i morgon ska jag försöka få lite gjort härhemma. ska vika tvätt och städa lite medans barnen är i skolan. sen vet jag inte riktigt .. vi får väl se om dom vill göra något. eller om dom vill leka med någon. jag anpassar mig tänkte jag....skulle vilja måla om toan på nedervåningen, men jag vet inte om vi har färg så det räcker... måste kolla de... skulle va skoja tt få det fint där med....

nu ska jag snart krypa ner. känner mig nöjd med motionen idag, och de mesta annat också. skulle bara vilja fixa eknomin också... för den suger denna månad men så är det ju vissa månader. allt klaffar inte alltid.
jag får försöka hitta ett nytt jobb. arbetsförmedlingen hjälper ju inte till. helt sjukt. vad ska man ha dom till, undrar jag...

ja ja, nu ska lilla jag krypa ner. men jag skriver mer i morgon... hoppas vågen fortsätter neråt i detta tempo....

puss och kram och på återseende !

go natt !

Inga kommentarer: