lördag 1 mars 2008

ny frisyr!

jaha, kanske är dags att lägga in en bild på nya frillan då! det växer ju ut så till sommaren kan jag säkert ha mitt vanliga långa hår ! visst är det skönt med kort hår men jag passar bättre i långt om jag får säga det själv !
idag är det lördag och igår kväll hade petri och jag myskväll och såg på gamla filmer som road house och youg guns. det va skönt och mysigt att bara ta det lugnt. man behöver de ibland... idag ringde telefonen och väckte mig klockan nio, petri tog sov morgon och vaknade för ca en timma sen vi
d 12. jaghar suttit vid datan och surfat lite och så har jag gjort ansikts mask och bara tagit det lugnt. lyssnat på bra musik och så.

tog några bilder igår där jag försökte få till de så att man kan se frillan. men det är svårt. jag lägger ut en bild så ni får se, men jag ska försöka fixa bättre senare !

jag skriver säkert senare igen !

kram och på återseende !











ser lite lömsk ut men det kan bero på att jag tar bilderna själv. och som sagt, jag försöker lägga in en bättre bild senare !


Inga kommentarer: