måndag 25 februari 2008

god morgon !

god morgon allihopa !
en ganska kylig morgon , men mitt humör är på topp faktiskt. petri och jag mysade igår. bara låg och höll om varandra och prata. jätte skönt, man behöver det ibland...
så idag försov sig petri. men han va på gott humör när han åkte, och jag också. skönt att vakna och känna sig nykär...

nu verkar det som om vikten har fått fart igen, jag har gått ner till 95,8. alltså 41,9 kilo. och det varkar som det går lätt nu. ikväll ska jag iväg på friskis igen, skönt. och denna gången är det nog inte Anna. men hon va ju bättre sist så det blir nog bra på hennes pass också. nu om ca en halv tima ska jag ut och gå långprommenad med Malin och vovvarna. så idag kommer jag få motion. jag har fortfarande lite ont i halsen, men det känns inte som att det kommer att bli värre än vad det är. så det är ju skönt, så jag har bestämt mig för att träna i vilket fall ikväll...

jag skriver mer senare....

kram och på återseende !

1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt att känna sig nykär fniss =) och att vågen är med dig oxå.
Kraam