onsdag 27 februari 2008

bloggtips? har jag misslyckats ?

läste lite bloggtips idag.... och jag kom på att jag måste ha misslyckats med min blogg, det enda som stämmer på mig är att jag skriver ofta. tipsen va

  • skriv ofta
  • skriv spännande

så jag börjar misstänka att jag misslyckas lite med min blogg, jag skriver inte spännande. vet inte om jag gjort det någon gång ! visserligen, jag tror inte det är så många som läser min blogg så dom som läser vill nog bara veta hur det går för mig... så ja då kanske det är lite spännande....
men en sak är ju i alla fall säker med min blogg, den är min och jag skriver den på mitt sätt med mina ord och och mitt trista liv, eller intressanta ! eller bara helt vanliga liv...

hoppas ni gillar att läsa om det som står i bloggen... för jag gillar att skriva i min blogg. känns skönt !

puss och kram på er !


2 kommentarer:

Malin sa...

Självklart är det roligt att läsa din blogg!!! Även om jag då träffar dig ofta!!!
Det ska bli riktigt spännande att se din nya frisyr på söndag!!!
Ha en bra helg nu.
Kram Malin

Anonym sa...

Hej på dig. Fasen vad du är duktig
brukar vara inne o läsa ibland.
du kommer ju bli värsta författaren. Kämpa på.Man blir ju bara helt jäkla imponerad kram kram från Hanna.