onsdag 5 mars 2008

skallebang och fika !

oh vilken dag, somnade igår kväll med huvudverk, vaknade i morse med huvudverk, men hade inga migrän tabletter hemma så jag fick ta en annan tablett, den hjälpte lite, iväg och släppa hundarna och elda så huset skulle bli varmt, och sen iväg och fika med min brors sambo. stressig morgon. men det gick ju bra i alla fall. jag fikade med annelie och fick en massa kläder till barnen. dom tyckte de va julafton här hemma. helt ok. så just nu testar dom kläder. det är ju skoj.
annars så pratade vi lite om hundar och jag fick träffa deras ludde, han va lugn och söt. men mina godingar är alltid sötast. fniss!

jag har upptäckt att för tillfället har alla mina vänner kärleksproblem, mycket märkligt att alla har det samtidigt. men det kanske är så det ska vara efter en trist och mörk vinter. då passar alla på att ta fram alla problem och bråkar.
jag kan väl bara vara nöjd och lycklig att mitt förhållande är bättre än det någonsin varit, och det är så underbart skönt att få känna så. det behöver jag och petri med. så himla skönt. våren kommer ju med stormsteg och normalt så brukar jag bli som en nykär galning då. och det är ju inte helt fel, att få sväva runt på små rosa moln och bara ha det gott...

nu ska jag fixa lite middag snart för jag antar att både barnen och petri snart vill ha det. i övrigt så ska jag nog inte göra så mycket idag. jag har gjort två mystery shopping uppdrag idag och tjänat lite pengar, men dom får jag ju inte se förrän nästa månad. men jag ska gjöra ett uppdrag till i morgon. lättförtjänta pengar det är alltid välkommet. jag önskar bara att dom kunde rulla in i lite större antal. men 600 kr för att inte anstränga sig jätte massor är väl helt ok !

ha de så gott så skriver jag senare !!!

puss och på återseende !

Inga kommentarer: