måndag 3 mars 2008

världens lataste Elin !

go kväll !
idag har jag haft en riktigt slö dag! jag har inte ens gått med vovvarna, utan bara åkt med bilen ut i skogen och släppt dom. usch va lat jag känner mig. däremot så har jag ju rensat ur barnens garderober och städat nedervåningen, så lite har ju gjort i alla fall. men jag känner mig trött och slö. förmodligen för att jag varken gått prommenader eller tränat. men i mrgon ska jag träna friskis igen, då blir det Malin och jag. skönt att få träna... i morgon ska jag även på mitt åter besök hos kirurgen. det ska bli spännande och se vad dom tycker om min viktnedgång och allt annat i övrigt. tänkte kolla med dom va dom tror om mitt håravfall. jag tycker kanske dte blivit bättre sen jag klippte mig så kanske håller håret på och må bättre, vem vet!

jag ska försöka hinna med och träffa tette i morgon också eftersom hon är i norrköping. det skulle va kul ! annars får jag ta det på torsdag, men det känns inte riktigt som om man har råd att åka fram och tillbaka varje dag ! blir ju en slant i alla fall !

nu är det snart dags att krypa i säng, jag är lite seg plus att jag känner att jag måste i säng tidigt om jag ska orka upp på morognen ! och va någorlunda pigg när jag ska till kirurgen klockan elva.

jag skriver i morgon när jag kommer hem från sjukhuset så får vi se vad dom tyckte om allt !

sov så gott allihopa !

puss och kram och på återseende!

Inga kommentarer: