torsdag 6 mars 2008

friskis

pust, gäsp, och allt annat man kan säga så här klockan halv elva på kvällen. jag är i princip nyss hem kommen, jag va på friskis med Malin och min syster. de va skit kul men jobbigt, idag tog de i mot lite, men bara lite..... kändes i alla fall skönt i kroppen ! på söndag blir det syrran och jag som kör. bli kul de med. Malin ska tyvär jobba.

just nu sitter jag här har nyss ätit min kvälls macka och kollat mailen. jag r trött och ganska seg i kroppen också. va ute med hundarna nyss och frös som en liten hund jag med. men det gör jag alltid efter träningen !
ska väl hoppa i duschen och sen ska jag väl snart krypa ner i sängen ! det låter inte helt fel kan jag säga.

snart är det helg, och barnen är hemma senna helgen, det känns skönt. michelle ska ha sitt kalas på lördag och då ska vi bowla. ska bli kul och se om barnen lyckas. det är ju många år sen jag bowla nu. så jag är nog också en aning ringrostig. men det ska väl gå !

jag har tänkt en hel del i dag på jobb och annat, jag måste försöka hitta ett jobb som jag mår bra av. klarar ju inte längre att jobba natt ! det känns inte bra för min vikt. får inte in matrutinerna efter jag jobbat, så jag måste nog sadla om. jag ska till arbetsförmedlingen snart så jag får väl kolla upp det där med lärlingsplats och se om jag kan bli någe annat, skulle va så skönt.....
jag ska försöka leta rätt på ett del tids jobb så länge så får vi se om jag kan jobba typ 75 % på någe som jag mår bra av! vi behöver ju pengarna! fy va hemskt att man inte bara kan få välja ett jobb och sen trivas med det !

ja ja, nog babblande för idag !
jag skriver mer i morgon !

natti natti !


Inga kommentarer: