torsdag 6 mars 2008

torsdag!

halloj ! torsdag idag ! sköööönt ! nu är det dags för friksis och svettis ikväll. ska bli så skönt, hoppas att det blir ett hård pass.
jag behöver det ! i morse gick jag med vovvarna, det regnade när jag gick men när jag kom hem igen så sken solen ! helt underbart med en stor härlig sol på himlen. våren kanske kommer nu !

malin ska med på friskis skönt det. för jag tror inte att syrran ska med och själv vill jag ju integå. ska som sagt va bli så skönt!

nu ska jag sätta igång med maten, jag ska laga chili con carne til petri och köttfärsås till banen, och till mig själv vet jag inte än. det märks. kanske kan jag ta köttfärsås idag, det är ju inte så onyttigt, behöver ju proteinet i köttet och lite fett skadar ju inte, man behöver ju de också !
men tyvär så har jag knappt inga grönsaker kvar hemma. suck så jag får väl skrapa i hop de jag hittar. tycker det mesta börjar ta slut i mitt förråd av frysta saker, dags att storhandla igen !

så nu ska jag laga mat och efter det ska vi äta och sen ska jag skjutsa barnen till danse och efter det hem igen, sen är det dags för friskis och sen lär jag väl slockna. men då är ju klockanredan halv tio.

jag skriver kanske sen när jag kommer hem, annars skriver jag i morgon igen !
på återseende !

puss / Elin !

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!! Samma till dig =) Detta med att grönsakerna tar slut märker jag av här hemma med, och eftersom det är färskvara så får man köpa det ofta. Här är det dags att köpa hem med. Må så gott *kram*