tisdag 4 mars 2008

ingen friskis ! *besviken *

hej ! det blev ingen friksis ikväll. trist men jag förstår dom andra, dom hade ju sina skäl. men jag ville ju, eller nja egentligen inte eftersom jag haft ont i huvudet hela eftermiddagen.
men det känns så skönt i kroppen efteråt. men det blir ju på torsdag i stället, helt ok de med. jag vill ju än så länge inte gå själv till friskis. gillar inte tanken riktigt, men det kommer väl så småning om !
jag har ju varit på återbesöket idag i alla fall och det kändes ju kanon !

nu är jag trött, ska krypa i säng snart, ska bara se till så det finns lite värme i pannan innan, annars är det så kallt när man vaknar på morgonen och det gillar inte jag...

i morgon ska jag iväg och fika med min brors sambo och hämta kläder som brorsans dotter vuxit ur. hoppas det är saker som våra barn kan ha.....
annars ska jag inte göra så mycket. plantera lite växter med felicia. hon fick ju ett mini växthus i födelsedags present.

jag skriver i morgon igen !

kram och på återseend e!

natti natti

Inga kommentarer: