torsdag 24 april 2008

dagarna går fort på våren !

god morgon ute i vårt soliga land. va underbart det är att vakna på morgonen med solen i ögonen och bara känna att dagen kommer bli varm och skön.
i natt har felicia smygit sig över och krypit ner i min säng, så hon snarkade så gott när jag smög mig upp. men hon kom snabbt efter. nu har jag precis skjutsat ellen till skolan, så nu sitter jag och äter frukost... en rostat grov macka med gurka och salt, och kaffe med mjölk. smaskens!

igår skrev jag visst inget på min blogg. av någon anledning så räckte visst inte tiden till. dagarna går ju så fort nu på våren... och dessutom så försöker man ta vara på soltimmarna och vara ute ! igårtvättade barnen ute möblerna, i alla fall plastbordet. träbordet ska slipas och oljas så det tar jag själv. men inte idag, det kanske blir nästa vecka....
men de e skönt att det går att sitta ute och att man kan om man vill sitta, för plastmöbeln duger ju. bara att trämöbeln är både skönare och snyggare!

ställde mig på vågen i morse, och blev överaskad, jag har gått ner lite till, så nu väger jag 85,9 kg, en total viktminskning på 51,8 kg. känns såååå grymt skönt. mår så otroligt bra, och nu tycker jag själv också att jag ser bättre ut ! så nu kanske hjärnan börjar få att man inte är ett stort berg längre !

jag ska fixa i ordning mig snyggt sen. så jag kanske tar en bild och lägger ut här på sidan, känner för att piffa upp mig lite !

ha en bra dag !

pussar och kramar från lilla mig !

Inga kommentarer: