onsdag 23 april 2008

vattenkoppar!!!

här va det vattenkoppar för hela slanten! fniss!
Felicia sa igår morse att hon hade ont i huvudet och frös, men jag tänkte att hon förmodligen bara va trött. sen när hon kom hem frös hon igen, så då började jag fundera lite på om hon höll på och bli sjuk.... sen på kvällen när hon skulle lägga sig fick jag se en massa prickar.hm!!! jag frågade henne då om det går vattenkoppar i klassen.
JA! kevin har haft det i två veckor säger hon då... ja ha sa j
ag då har du också det ! fniss! inget skoj, men bra att hon får det medans hon är barn. hon har på ryggen i hårdet och runt öronen oh näsan några på bröstet och en i handflatan, i munnen och detta är bara andra dagen, så jag undrar hur hon kommer se ut till helgen....

så idag har vi båda varit hemma, passat på att städa i datarummet och barnens rum, så snart är det fint i hela huset ! bara att jag inte kan sätta upp rullgardinerna i barnens rum utan måste be petri om hjälp med det. suck ! så vi får se om han har lust med det i helgen kanske !
nu har jag min gamla data igen, har ju suttit med en bärbar förut i ett års tide men nu har petri fixat min egna data... och fixat större minne och uppdaterat och grejjat. skönt...

nu ska jag hoppa i duschen och sen ska jag åka till affären för att handlaglass till barnen och lasagne grejjer till mig! blir nog bra med det till middag idag !
annars ska jag nog inte göra så mycket idag ! mer!

men jag skriver nog mer senare !

kram kram !



Inga kommentarer: