fredag 25 april 2008

lite shopping och lite mys

nu är det fredag kväll, och vi sitter här och försöker hitta en film som vi kan se så här på kvällen. jag är seg, men man kan ju alltid avrunda veckan och kvällen med en liten film...

idag har det varit en väldigt skön dag. först på morgonen så va felicia och jag ute och gick med vovvarna i skogen, det va så varmt och skönt i solen.. sen klockan ett kom felicias pappa hasse hit och skulle hämta felicia så vi tog en kopp kaffe ute i solen, och enliten glasspinne... det va skönt att sitta ute och fika. man kan bara njuta och hoppas att vädret ska hålla i sig!
sen skjutsade jag in Ellen och michelle till stan och passade samtidigt på att hämta upp petri på hans jobb. sen när vi lämnat dom åkte vi till myrorna och kolla lite där, sen åkte vi till leons och handlade en korv och åkte ut till båthamnen i herstaberg och satt i solen vid havet och mysade och åt korv och drack kaffe... så himla skönt och lugnt och mysigt !

sen åkte vi till lidl och kolla lite där, handlade lite små grejjer och sen bar resan hemåt. trötta som tusan va vi då. tar på krafterna att gå på stan!
sen dess har vi i princip bara tagit de lugnt. jag städade visserligen lite i köket och plockade i ordning, men vi har ändå slappat och ska fortsätta med det den lilla delen av kvällen som är kvar. ikväll är det 80-tals fest i viken, va lite sugen på att åka ner, men jag orkar nog inte hålla på och klä ut mig och grejja och dessutom ska jag ju på fest hos eva i morgon. då blir det erotik fest, dildo visning. jag vet inte va de brukar kallas men ett homeparty kanske... det ska bli skoj då ska jag träffa massa gamla arbetskamrater, sen ska dom ut till wasa, får se om jag ska hänga på, jag är ju sååå seg på kvällarna. men vi får se.

nu ska jag ut en snabbis med vovvarna sen blir det film tajm !

natti natti !

kram !

Inga kommentarer: