måndag 8 september 2008

en bild

försökte ta lite fina bilder idag! kanske inte lyckades så bra. det är svårt att ta bilder på sig själv i spegeln men här är i i alla fall en av bilderna. tyckte den va lite fin i alla fall... men som sagt lite knöligt att ta i spegeln....
jag gillar ju svartvita bilder så jag tänkte att det skulle vara fint att ta lite sådana på min lilla mage, men även få med ansikte! det gick väl halv bra.....

sitter i alla fall här vid datan och segar, ska snart ta min lilla diesel kille på en runda... sen blir det nog inte mycket mer i dag. kanske vika lite tvätt... men jag ska nog lägga mig tidigt... känns som om all sömn är värd mycket nu.... plus att ensamma kvällar är ingen höjdare. tv är ju inte så där jätte skoj. och datan tröttnar man ju på efter en stund. så det blir sängen och krama kudden...


har inte pratat med petri än idag, så jag vet inte när han ska komma hem, men jag tror nu att det blir onsdag morgon, för i så fall åker han ju i morgon kväll. han messade förut... men jag saknar honom så himla jätte massor att det känns som onsdag morgon är mil bort.... känns kanske bättre i morgon !


nu ska jag diska och ut med diesel. men jag skriver säkert i morgon igen !

puss!

Inga kommentarer: