tisdag 9 september 2008

hoppas att dagen går fort.......

ja som rubriken låter så vill jag att den här dagen ska flyga iväg så att jag kan vakna i morgon och känna att om två timmar får jag träffa min sambo..... så skönt att äntligen få hem han igen.
nu har jag som ni kanske ser lekt med kameran igen.... det blev lite ansikts bilder idag. så jag tänkte att den där passade bra högst upp på min blogg....
idag har även min vän kristin varit här och fikat. det va skoj, med sig hade hon sin son. en aktiv liten gosse... men söt i alla fall.... vi drack te och åt lunch, sen skjutsade jag hem dom när jag skulle åka och lämna pengar till michelle så hon kunde klippa sig. jag hoppas att hon får en frisyr som hon gillar för i morgon ska hon skolfotas....
jag kan sätta ut bild sen och visa hur resultatet blev... små tjejerna ska inte fotas förrän den 22. så dom hinner klippa sig senare !


nu snart ska jag sätta fart och laga lite mat och sen äta och sen börja älda och gå med vovvarna. sen är det nog läggdags innan allt de är klart. jag ska bädda rent i sängen också. tänkte de kan va skönt för petri att få komma hem till en nybäddad säng. och dessutom så skulle jag kanske sova bättre i natt om jag fick lite snygga lakan...... jag sover ju så illa nu när magen har börjat växa.... jag vaknar stup i kvarten och vänder mig och jag är kissnödig och ja, ni som varit gravida vet väl på ett ungefär..... men så här hade jag det inte när jag väntade felicia... då sov jag jätte bra ! men de e ju olika med olika magar..... jag är i alla fall trött redan nio på kvällen, så jag kan nog somna när som efter att barnen lagt sig...


så i morgon blir det att gå med vovvarna på morgonen och sen åka till stan och hämta min älskling, ska bli så skönt även att han kommer att jag onsdag till fredag natt så han kommer ju inte va hemma så mycket i alla fall förrän i helgen. men då är han i alla fall här i sverige och vi ses små stunder i alla fall. vi kommer nog inte att tröttna på varandra i första taget om våra liv ska se ut så här.....
det är nog på tiden att vi gifter oss.... ha ha ! vi får väl se !


nu sitter jag och avnjuter en god fullkornsmacka med keso och sallads krydda. till middag när michelle kommer hem blir det förmodligen korvstråganoff med ris.

bäst att jag tar och gör något nu och så kanske jag skriver senare igen !

ha de gott så länge !

pussar och kramar !

Inga kommentarer: