onsdag 8 oktober 2008

meningslösheten tar ut sin rätt!!!

man kan undra om det finns någon rättvisa i världen när det gäller vem som får leva vem som ska dö?det är ju absolut så att vi inte kan avgöra det.. men varför ska unga människor ryckas bort från sina nära och kära.
igår dog en kille, föredetta sambo med en av mina vänner, pappa till en 3 årig pojke, kompis med många, en snäll människa som mig veterligen inte gjort något illa i detta livet, men ändå så är livet så orättvist att han rycks bort. hemskt, jag tänker på hans familj, hans lilla pojke och alla hans vänner som lider och saknar. så meningslöst och så hemskt, så orättvist och grymt.

vila i frid!

jag hoppas att någonstans finns det rättvisa och meningsfullhet med att våra nära och kära försvinner känns inte så. och när jag berättade för felicia igår vad som hade hänt så undrade hon varför så många människor dör runt omkring oss. jag sa att det är livets gång och att man inte kan råda över det ! hemsk tanke ! men så är det väl !

jag blev väldigt chockad men jag hoppas att jag kan vara ett stöd för min vän och framförallt för hasse mitt ex som va go vän med han !


Inga kommentarer: