fredag 10 oktober 2008

skvaller och skitsnack !

ibland undrar jag om livet kan bli mer orättvist..... visst det kan det ju säkert...
jag lider med min vän som förlorat sin sons pappa, jag lider med mitt ex som förlorat sin vän och jag lider med personen som är en del av olyskan. mina tankar går till dig. föraren till lastbilen. det är inte ditt fel. och det är något du ska veta.
jag stöttar dig till 100 och finns för dig!

jag vill inte skriva mer om det. men jag ville ändå ta upp det. till alla er i viken.
speciellt då i viken eftersom jag antar att ni gottar er i rykten och myser över tanken att få reda på detaljer kring vad som hänt och inte. skit på er ! så jävla roligt är det väl inte att en person är död och en annan kommer att leva resten av sitt liv med tanken på att man är en del av orsaken till det. fy fan för er som pratar och spekulerar. skaffa er något vettigt att göra än att beskylla någon människa, eller att föra saker vidare som ni inte har fakta om ! fundera i stället över vad ni skulle ha gjort hur ni skulle ha mått. skaffa er sympati i stället för att berika ert liv med att sprida saker ni inte vet någe om !

det va allt jag ville säga om den saken.....


2 kommentarer:

Anonym sa...

håller med dig 100%
lider med chaffören, olyckor kan hända vem som helst.
tänker massor på hur den stackaren ska må...hoppas att personen vet att vi är många som stöttar 100%... mina/våra tankar går till alla inblandade..kram carita

elin669 sa...

de va snällt av dig ! jag hoppas att alla förstår hur mcyket alla inblandade lider och hur de mår. men framför allt hur hemskt det är att samtidigt bli dömd och omtalad utan rättvisa....