onsdag 8 oktober 2008

min lilla mage !

idag ligger min lilla bebis och stampar på min urinblåsa, så jag har nog sprungit på toan ett hundratal gånger snart....
inte alls skönt, men så är det väl vissa dagar.... den lilla retstickan.

min mage växer och växer, så jag bad Petri ta kort på min mage. den är så söt. jag älskar min lilla mage. och jag längtar så himla mycket efter min lilla bebbeli.

idag har jag fikat med min syrra, hon har varit här och vi har rastat hundarna tillsammans. det va skönt väder. solen skiner och det är så skönt. jag skulle vilja vara ute men jag orkar inte just nu! jag är lite trött nu efter att syrran har åkt och barnen kommit hem. nu skulle jag vilja vila mig. men jag måste börja med maten snart.... usch va seg jag är. jag kanske skriver mer senare och uppdaterar lite.

vi hörs senare...

kram på er !

1 kommentar:

Malin sa...

Hej!
Ja du vad ska man säga...tragiskt! Livet är tragiskt!!!
Lycka till med magen iaf;)
Kram