fredag 24 oktober 2008

va mycket det blev och göra !

ja, idag har det varit fullt upp hela dagen.
det började med att jag skulle till skolan och titta på barnen.
öppet hus. det va jätte skoj. Ellen valde att sitta i publiken denna gången, hon ville inte uppträda. men det ville Felicia. alla barnen va jätte duktiga.
dom dansade och sjöng.

efter det så åkte mamma och jag ut i skogen med våra hundar och rastade dom.
svea och fidelli lekte jätte bra, medans diesel bara var intresserad av sin pinne.
knas hund.men dom blev ordentligt rastade i alla fall. sen åkte vi hem och åt lunch, jag bjöd på kyckling filé i chilisås med ris och lite grönsaker. starkt men gott... och mamma tyckte också det va gott.
efter det va det dags att hämta barnen och åka
och handla, så då följde mamma med och vi gick och kolla på lampor och annat i affären ! det va trevligt.

när jag kom hem hade petri precis vaknat så vi fick ses en liten stund innan det va dags för honom att gå till jobbet igen. så jag valde att skjutsa honom denna gången, så han kommer hem tidigare, han slutar ju två på fredagar. skönt att få hem han. ikväll är jag dock jätte trött och skulle så gärna vilja sova. så jag tror jag går och lägger mig en stund innan jag ska hämta honom ! just nu sitter jag och dricker lite äpple juice och har precis tagit med penecellin. blä.... i morgon är sista dagen, det är skönt.


så här ser lilla magen ut idag. och idag går jag in i vecka 30. bara 10 veckor kvar !


visst är den söt.... jag längtar så himla mycket efter bebis nu s jag blir galen ! fniss!
sen saknar man magen när bebisen är ute....
petri längtar också. och han njuter av magen han med, klappar och myser och retas med magen... så underbart att han är en sån person.... en underbar pappa och plastpappa till dom barn vi har, och han kommer bli lika underbar med våran bebis!
love you !!!


ja, nej, nu ska jag nog gå och lägga mig ! det blev för romantiskt hr nu ! fniss!
men jag skriver nog i morgon igen !

puss och kram och god natt!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken tjockis du har blivit.. :) Menat som nå bra alltså.. :) Men det förstod du säkert.

Jag önska att vi kunde träffas igen snart, det känns inte bra efter det lilla tjafset som blev.. vill bara se att allt är som det brukar.. :)

Jag är inte berädd att lägga den stora summan för en sån operation, då får jag vänta o se om jag får en i stället. Har bara inge tålamod kvar.. :( Hörs i helgen hoppas jag. Kram kram