tisdag 18 november 2008

goder morgon !

jaa, faktiskt så känns denna morgonen lite bättre än det gjort på ett tag.
känner mig lite piggare, vad det nu kan bero på.
jag sov ju typ två timmar igår på dagen, det kanske har med det att göra.
världens slappar dag va de igår. gjorde inte många knop.

just nu sitter jag och äter en skivad morot, men det verkar inte riktigt som min mage uppskattar morot, så det kan bli aj aj om en stund. kanske måste ta det lugnt med rotfrukter. har inte ätit det på jätte länge.
annars har jag precis kommit in, va ute och tog in en massa ved och busade lite med vovvarna. tänkte försöka hoppa in i duschen snart så blir det väl en promenad med mina hundar efter det. även om det är lite kallt idag så känns det ganska skönt ute.

petri jobbar och barnen är i skolan så jag är helt ensam, tänkte om jag skulle försöka få lite saker gjorda idag.
packade klart bebisgrejjerna i bb väskan igår, så nu har jag bara mina grejjer kvar att packa. jag vet bara inte vad jag vill ha med mig !
lite hygien artiklar och några sköna kläder, det räcker väl.
jag lär ju ha en hel del att göra, och när jag inte gör något så behöver jag väl vila kan jag tro. jag hoppas att jag inte behöver ligga kvar så länge för då kommer jag sakna de andra barnen.

jag kom på igår att jag måste köpa lite fler saker till bebisen.
bland annat så har jag kvar bärsele och barnvakt. och dyna till skötbordet, och badkar och termometer, amningsbh och amningsinlägg och plastad frotté om jag inte hittar den jag hade till felicia. en sängmobil. ja det är lite smått och gott kvar att köpa, så det passar nog bra med en resa till linköping i helgen.
vi tänkte ta biltema så då kan man ju passa på och kolla ikea och alla andra affärer också.!

nu ska jag hoppa in i duschen.
men jag skriver säkert mer sen !!!

ha en bra dag !

kram på er !

Inga kommentarer: