onsdag 19 november 2008

onsdagens andra !


min lilla vovve diesel....
gillar dock inte när blixten är på...
kanske är han lite blyg också ?




ja, jag kom på att jag ville fota lite idag, så det har jag gjort. några bilder i alla fall
för jag tror ni tycker det är kul
att se också...
inte bara läsa mina långa inlägg.....
så här kommer lite bilder också...
.
här är min lilla mage i vecka 33 idag! känns som den har börjat puta mycket de sista dagarna!detta är också taget idag... på min putande växande
exploderande mage ! fniss!

min mat idag, wokgryta. jag som älskar thailänskt och china mat och så...
så idag blev det wokade grönsaker och kycklingfilé i kokosmjölk och indiska kryddor.
serverat med ris. super mumsigt ! kanske inte ser så ut.
men mmm, så gott !!!


så där, nu har jag lagt ut några bilder, jag kanske kommer med ett inlägg till innan denna dagen är slut.
nu ska jag åka och hämta min två små tjejer. och sen kommer nog dagen rulla på ganska fort... men som sagt på återseende!!

kram !


2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är lungt, vet precis hur det är. Ring du imorrn förmiddag om du vill.
gullig mage =)
Kram Tina

Malin sa...

Hej! Hoppas att du och bebis och alla andra där hemma mår bra! Förlåt att jag är så dålig på att höra av mig...mitt liv innehåller allt för mkt kaos artade känslor just nu så jag vet varken ut eller in!!!

Kram