onsdag 12 november 2008

lite bilder!

hejsan !

jaha, min dag hittills, ja, lugn som tusan, är trött och har haft lite värk nu på morgonen. lite jobbigt i natt med att hitta en skön sov ställning och jag har varit uppe flera gånger på toan i natt. så jag antar att ultrat igår satte lite oro
i mitt huvud och troligen på grund av det så blev det li
te dåligt med sömn.

i alla fall så har jag tagit lite foton nu på förmiddagen.
på lilla magen och så har jag lagt in ultraljudsbilden på
vår lilla bebbe. så söt....

så jag tänkte att ni också skulle få se !

lilla magen i slutet av vecka 32.



lilla bebisen i slutet av vecka 32. det man ser här är huvudet och bröstkorgen i profil.
och så har bebisen lagt sin hand över ansiktet.
lite blyg kanske ? eller vad tror ni ?


det känns så skönt att ha gjort det här ultra ljudet, men samtidigt så
längtar jag till nästa ultra ljud den 25 för att se att allt är normalt.
för er som inte förstår vad jag pratar om så läs gårdagens inlägg så förstår ni!

nu ska jag äta lunch och sen är det dags att hämta barnen
och sen ska petri åka till jobbet. så sen rullar väl eftermiddagen på
i världens fart som vanligt.
det är dusch dag för barnen och så är det väl alltid en hel del annat
som ska fixas. läxor och ja ni vet! man hinner inte riktigt med allt man vill.

skulle vilja vilja en stund också för ögonen går i kors känner jag ! fniss!!

jag skriver säkert mer sen, och då kanske jag till och med har hunnit fota rummen lite grand !

kram på er !


1 kommentar:

Anonym sa...

hej vännen
tänkte bara lugna dig lite, när jag var på tillväxt v 32 med tea så var hon med i underkant men 2 veckor senare var hon i perfekt kurva.. så var inte orolig..
tea är ju född 1 vecka för tidigt och vägde ca3,5kg..
hoppas allt är lugnt annars fika snart va??
kram carita