torsdag 13 november 2008

nu är det fredag igen !!!

fredag morgon, klockan är tioöver åtta och mina ögon vill inte vakna.
jag är så hemskt trött idag så jag vet inte vart jag ska ta vägen.
fy, sömnen i natt va hemsk, har haft ont i ryggen och hade rätt så kraftiga förverkar igår,
i alla fall vad jag tror va förverkar, annars va de nog bebisen som vände sig på tvären för det gjorde ont som sjutton på kvällen när jag skulle sova, så i
natt har det blivit dåligt med sömn.

visst ser jag pigg ut !

jag har haft huvudverk hela natten också, så jag känner mig hemsk i dag, vet inte om jag kan få bort den känslan efter en dusch eller vad man ska göra.
kanske sova ett par timmar till?

nej, jag har lite att styra med, måste ta in lite ved annars blir det riktigt kallt i huset. och så måste jag ta mina hundar. dom vill ju komma ut oavsett. men det är kallt ute i dag, ett par minus, och frost , men ganska skön luft!

jag premunerar på mail från olika bebis/vänta barn sidor här på nätet och då får man veckor brev där det står ungefär vad som händer med mig och bebis i just den veckan jag är i. och jag går ju in i vecka 33 idag så då fick jag nya mail.
och i ett av dom står det att bebisen väger ca 2200 gram just nu. och mitt ultraljud visade ju att våran lilla plutt vägde 1600 gram, så då kan jag förstå att dom tycker att h*n är lite mindre än vad genomsnittet. det känns lite jobbigt och det kan ju vara en bidragande orsak till min sömnbrist. oron för sina barn brukar ju hålla en vaken.!
det blir nog värre också tack vare att petri inte är hemma. då har man mer tid att tänka och oroa sig. plus att man kan inte rådfråga någon eller få stöd. eller bara en stärkande kram och ett par ord som lugnar ! så det är skönt att det är sista natten nu på ett par dagar !


nehe. om man skulle ta och sätta fart och kanske piggna till. *suck*
jag skriver mer sen och då kommer det lite foton av huset också.. halvfärdigt visserligen men jag har ju lovat foton....

hoppas att ni får en bra dag!

kram på er allihopa !

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja fy satan vad sömnbrist gör med en usch.
Jag är helt säker på att den lille hinner äta upp sig innan han vill komma ut, men jag förstår att du oroar dig, det bara blir så instinkt.
Ha en trevlig helg vännen!!!
Kraam Tina